bisikletim canım benim :)

Orlando’dan notlar; çok sıcak, çok sıcak, çok sıcak ve kasırga mevsimi neyse ki kasırga bize pek zarar vermeden geçti. Bir önceki kasırga salonun elektrik tesisatına ve çatıya zarar vermiş zaten.

Kaplamam düştü :( kendi kendime yapıştırmaya çalıştım ama tutmadı :( 5 dolarlık yapıştırıcıyla olacak iş değil zaten. Neyse boynumu büküp dişçiye gittim. Fatura 220 dolares :(( Siz siz olun herşeyinizi kontrol ettirmeden yola çıkmayın. Gerçi ben de kontrole gittim ama geçici yapışkan var diye not tutmadığımdan ısrar etmedim. Doktorlarınızla yaptığınız işlemleri not alın.

Coco Beach’te yani okyanusta yüzdüm. Sonuç, dalgalardan dayak yemek istiyorsanız buyrun siz yüzün ben evde çay içeceğim :) Bikinimin altını mı tutayım, üstünü mü bilemedim. Dalgaları aştıktan sonrası güzel tabii.

kuzenlerimin en büyüğü Tuana

kuzenlerimin ortancası Nazlı

kuzenlerin en küçüğü, en nazlısı :)

Kuzenlerimin doğum günü partisinde fotoğrafçılık yaptım. Artık bebe olmadıkları için birlikte vakit geçirmek ve birbirimizi tanımak güzeldi. Gerçi benim pek normal olmadığımı düşünüyorlar. İyi yönde tuhaf buluyorlar. Bu da bir şeydir. Kaç kuzen bisikletle meksikaya gitmeye çalışır ki!

Orlando ve özellikle Oviedo bisiklet konusunda kısır sayılır. Mağazadan beğenip sıfır aldın aldın almadın bisikletçi bulayım ikinci el bisikleti modifiye edeyim olayı yok. Biraz da bu yüzden burada olmaktan pişmanım. Sonunda paraya kıydım ve bisikleti ısmarladım. Boy fukarası olduğumdan bu boy ikinci el bisikleti craigslist veya e-bay’de de bulamadım.


Bisiklet şahane! Oldukça rahat, hemen her gün mümkün mertebe uzun mesafe binip eve dönüyorum. Gerçi yola çıkmadan iki gün önce bacağım çok fena güneş yanığı oldu. Lanet olasıca Florida güneşi!

This entry was posted in bisiklet and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

